<div style='color: #000;'>Voedselbank Haaglanden</div><div style='color: #d9782d;'>deelt wekelijks pakketten uit</div> <div style='color: #000;'>Vele vrijwilligers</div><div style='color: #d9782d;'>zetten zich in</div> <div style='color: #000;'>Verse groenten erg gewild</div><div style='color: #d9782d;'>bij de voedselbanken</div> <div style='color: #000;'>Minder dan 0,5 % van verspild voedsel</div><div style='color: #d9782d;'>bereikt ons</div> <a href='http://voedselbankennederland.nl/nl/voedselveiligheid.html'><div style='color: #000;'>Voedselveiligheid</div><div style='color: #d9782d;'>speerpunt</div><div style='color: #d9782d;'>in strategie</div></a> <div style='color: #000;'>Wij hengelen graag</div><div style='color: #d9782d;'>naar vis.</div><div style='color: #d9782d;'>Wie bijt?</div> <div style='color: #000;'>Boter, kaas en eieren </div><div style='color: #d9782d;'>meer dan welkom</div> <div style='color: #000;'>Ambassadeur René Froger</div><div style='color: #d9782d;'>helpt in strijd tegen armoede</div> <div style='color: #000;'>Postcode Loterij steunt </div><div style='color: #d9782d;'>de voedselbanken</div>

Jaarverslag 2016 Voedselbank Haaglanden en Distributie Centrum

Gaat u er maar even rustig voor zitten, want er is veel moois te melden m.b.t. het jaar 2016 van de Voedselbank Haaglanden en het Distributie Centrum. Veel leesplezier!https://haaglanden.voedselbankennederland.nl/bestanden/pdf/jaarverslag16-1.pdf